محترم محمد نعمان نادر بحیث مدیر عمومی ارزاق ولایت ننگرهار یوم سه شنبه مورخ 23 جوزا 1402 طی یک نشست هیئت اعزامی مرکز معرفی و رسماً به کار آغاز کردند.

محترم الحاج امان الله محبوب معاون مالی و اداری شرکت دولتی ارزاق در این جلسه طی صحبتی گفت که تغییر و تبدیل در ادارات یک اصل دانسته شده که با در نظر داشت آن محترم محمد نعمان نادر که قبلاً بحیث مدیر عمومی ارزاق ولایت کنر ها ایفای وظیفه می نمود اکنون منحیث مدیر عمومی ارزاق ولایت ننگرهار تعیین گردیدند.
محترم محبوب اظهار امیدواری نمود که این امر باعث پیشرفت هر چه بیشتر در امور محوله گردد. و همچنان از دستآورد های محترم الحاج توریالی محمدی و محترم محمد نعمان نادر در موقف قبلی شان ابراز قدردانی نمودند.
معاون مالی و اداری شرکت دولتی ارزاق صحبت نموده فرمودند، تغییر در ادارات بمنظور ایجاد تحول مثبت بمیان میاید. به گفته او مدیریت های عمومی ارزاق ولایات جهت بدست آوردن یک هدف مشترک، کار مینمایند که بمنظور رسیدن به این هدف رهبری شرکت دولتی ارزاق متعهد به هر گونه همکاری می باشد.
قابل ذکر است که محترم محمد نعمان نادر مدیر عمومی ارزاق ولایت ننگرهار، به نوبه خود از اعتماد رهبری شرکت دولتی ارزاق ابراز تشکری نموده و تجدید تعهد نمودند که در انجام وظایف با تمام توان تلاش بیشتر بخرج داده و برای ایجاد پیشرفت در امور محوله کار خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *